36

اونچی چھت والے دلکش گھر

تحریروتحقیق: تحریم صغیر
(فری لانس جرنلسٹ، فیشن ڈیزائنر)

اپنے کمرے کو اونچائی اور تکلف کا احساس دینے کے لیے پردے یا دوسری لٹکنے والی اشیاء کھڑکیوں سے کافی اُوپر چھت کے قریب لٹکائیں۔

ان لمبے لمبے پردوں کی وجہ سے آپ کا کمرہ اونچا لگے گا اور دیکھنے میں بھی خوبصورت لگے گا۔ خاص طور پر تب جب پردے کے کپڑے کا رنگ شوخ ہو یا اس پر بڑا بڑا ڈیزائن بنا ہو۔

آپ ایک سادہ سفید چھت سے بہت بہتر چھت بنا سکتے ہیں۔

اِس کو کمرے کی پانچویں دیوار سمجھیں۔ اس پر ایک دلچسپ، باقی جگہ سے مماثلت رکھتا رنگ کریں، اِس کو ایک جدید دھاتی دیوار پوش سے ڈھک دیں، چھت پر روایتی اندازِ میں لکڑی کے شہتیر لگائیں، اِس کو چھت پر لگائی جانے والی دھاتی ٹائلوں سے نمایاں کریں… بس اسے سفید نہ چھوڑیں۔

مصنفہ کے بارے میں:-

تحریم صغیر میڈیا کی طالبہ ہیں اور درس وتدریس کے شعبہ کے ساتھ منسلک ہیں، ملک کے نامور میڈیا گروپس میں کام کا تجربہ رکھنےکیساتھ ساتھ بیرون ملک بھی پاکستان کی نمائندگی کر چکی ہیں۔ آج کل تحریم صغیر بطور فری لانس جرنلسٹ اپنی پیشہ ورانہ صلاحیتوں کا لوہا منوا رہی ہیں۔ اس کے علاوہ مصنفہ ویب ڈیزائننگ، فیشن ڈیزائننگ ، ککنگ اور دیگرفنون کی باقاعدہ ٹریننگ بھی حاصل کر چکی ہیں اور اب ملک کے طول و عرض میں بالخصوص خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے اپنی خدمات سرانجام دے رہی ہیں.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں