41

باسی مچھلی کو قابل استعمال بنانے کا آسان طریقہ

تحریروتحقیق: تحریم صغیر
(فری لانس جرنلسٹ، فیشن ڈیزائنر)

سردیوں کے کھانوں میں مچھلی کا ذکر نہ کیا جائے ایسا تو ممکن ہی نہیں کیونکہ مچھلی تقریباً ہر انسان کو ہی پسند ہوتی ہے جس کی تاثیر گرم ہوتی ہے اور انسانی جسم کو گرمی فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ صحت مند بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

بعض اوقات مچھلی رکھے رہنے کے باعث تازہ نہیں رہتی اور نہ تو اس کا ذائقہ اچھا ہوتا ہے بلکہ اس کو دھونا بھی مشکل ہوجاتا ہے کیونکہ اس میں عجیب بو آجاتی ہے۔ اگر آپ کے ساتھ بھی ایسا ہو اور آپ غلطی سے باسی مچھلی لے آئیں تو ہمارے بتائے گئے اس طریقے سے اس کو دوبارہ تازہ کرسکتی ہیں اور کھانے کے لائق بنا سکتی ہیں۔

۔ مچھلی کو پہلے سادے پانی سے دھولیں پھر اس کو سرکے کے پانی میں دس منٹ کے لیے بھگو دیں تاکہ اس کی بو اچھی طرح ختم ہوجائے۔
۔ تھوڑی مسور کی دال لیں اور اس کو پیس لیں۔
۔ پھر اس کو دھوئی ہوئی مچھلی پر لگا دیں۔
۔ پھر تھوڑی دیر بعد مچھلی کو صاف پانی سے دھولیں۔
۔ ایسا کرنے سے مچھلی بالکل تازہ محسوس ہوگی۔

مصنفہ کے بارے میں:-

تحریم صغیر میڈیا کی طالبہ ہیں اور درس وتدریس کے شعبہ کے ساتھ منسلک ہیں، ملک کے نامور میڈیا گروپس میں کام کا تجربہ رکھنےکیساتھ ساتھ بیرون ملک بھی پاکستان کی نمائندگی کر چکی ہیں۔ آج کل تحریم صغیر بطور فری لانس جرنلسٹ اپنی پیشہ ورانہ صلاحیتوں کا لوہا منوا رہی ہیں۔ اس کے علاوہ مصنفہ ویب ڈیزائننگ، فیشن ڈیزائننگ ، کوکنگ اور دیگر فنون کی باقاعدہ ٹریننگ بھی حاصل کر چکی ہیں اور اب ملک کے طول و عرض میں بالخصوص خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے اپنی خدمات سرانجام دے رہی ہیں.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں