45

بولڈ اور متنازع روسی ماڈل بغیراجازت اہرام مصر چڑھنے پر گرفتار

قاہرہ (ویب ڈیسک) نیم عریاں اور انتہائی بولڈ اندازوں میں انوکھی اور نامناسب حکرتیں کرکے شہرت حاصل کرنے والی روسی نژاد امریکی ماڈل 23 سالہ کینسی ولانسکی کو مصر کے تاریخی ’اہرم مصر‘ کی چوٹی پر چڑھنے پر گرفتار کرلیا گیا۔

یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ کسی ماڈل یا اداکارہ کو تاریخی مقام کی چوٹی پر چڑھنے پر گرفتار کیا گیا ہو۔

اہرام مصر کو قدیم زمانے کے سات عجوبات میں شمار کیا جاتا ہے اور دنیا بھر سے آنے والے سیاحوں کی یہ خواہش رہتی ہے کہ وہ اہرام مصر کی چوٹیوں پر چڑھیں۔

اہرام مصر کی چوٹیوں پر بغیر اجازت چڑھنا غیر قانونی ہے اور خلاف ورزی کرنے والے کو گرفتار کرکے ان پر جرمانہ عائد کیا جاتا ہے، تاہم اگر اجازت لے کر چوٹیوں پر چڑھا جائے تو پولیس کچھ نہیں کہتی۔

مصری ویب سائٹ ’نائل ایف ایم‘ کے مطابق 23 سالہ روسی ماڈل کینسی ولانسکی سال نو کے موقع پر اہرام مصر کے تاریخی مقام پر ساتھیوں سمیت پر پہنچیں اور انہوں نے بغیر اجازت چوٹی سر کی۔

بولڈ ماڈل تین اہرام میں سے سب سے چھوٹے اہرام کی چوٹٰی پر چڑھیں اور انہوں نے مذکورہ واقعے کی ویڈیو بھی بنائی جو بعد ازاں انہوں نے انسٹاگرام پر بھی شیئر کی۔

روسی نژاد امریکی ماڈل کی جانب سے انسٹاگرام پر شیئر کی جانے والی ویڈیو میں انہیں ساتھیوں سمیت اہرام مصر کی حدود میں داخل ہوتے اور بعد ازاں تنہا چوٹی پر چڑھتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

اسی ویڈیو میں اداکارہ کو پولیس کی جانب سے غیر قانونی طور پر اہرام کی چوٹی پر چڑھنے کی وجہ سے گرفتار کرتے ہوئے اور بعد ازاں ایک دن جیل میں گزارنے کے بعد رہا ہوتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے۔

ماڈل نے اہرام مصر کی چوٹی پر چڑھنے کی وجہ سے گرفتاری پر کوئی افسوس کا اظہار نہیں کیا اور نہ ہی وہ ویڈیو میں افسردہ دکھائی دیں بلکہ انہیں انتہائی خوش دیکھا گیا۔

ہ پہلا موقع نہیں تھا کہ بولڈ ماڈل کو کسی حرکت کرنے کی وجہ سے گرفتار کیا گیا ہو، اس سے قبل بھی انہیں اپنی حرکتوں کی وجہ سے پولیس یا نجی سیکیورٹی گارڈز کی جانب سے گرفتار کیا جا چکا ہے۔

یاد رہے کہ کینسی ولانسکی نے گزشتہ برس جون میں اس وقت اچانک شہرت حاصل کی تھی جب وہ یورپ میں کھیلےجانے والے فٹ لیگ کے ایک میچ کے دوران نیم عریاں لباس پہن کر میدان میں کود پڑی تھی.

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں