7

آئی فون جلد بڑی اسکرین کے ساتھ مارکیٹ میں دستیاب ہوگا

واشنگٹن (ویب ڈیسک) موبائل فونز میں پہلے جدت کا سفر بڑے سے چھوٹا سائز سمجھا گیا اور ہر کمپنی چھوٹی سے چھوٹی اسکرین بنانے میں جٹ گئی لیکن پھر یہی سفر واپسی کا شروع ہوا جس میں موبائل ایپلی کیشنز کو جدید سے جدید بنانے کے دوڑ شروع ہوئی اور اسی میں موبائل اسکرین کا سائز دوبارہ سے بڑا ہونا شروع ہو گیا۔

2020 کو ایپل موبائل فونز میں بڑی تبدیلیویں کا سال کہا جا رہا ہے اور اسی سال لانچ کیا جانے والا آئی فون 12 کے اسکرین سائز کو بڑا کردیا جائے گا۔

ایپل اینالسٹ منگ چی کو کا کہنا ہے کہ آئی فون میکس کا سائز 6.5 سے 6.7 کر دیا جائے گا، ڈیزائن میں ہونے والی تبدیلیوں کے بارے میں کہا جا رہا ہے کہ اب ٹرپل یعنی تین کیمروں کی تیاری کی جارہی ہے جو 2020 میں لوگوں کو ایپل کی طرف مزید متوجہ کر دے گی۔

نئی اسکرین سائز کے ساتھ ہی شنید یہ بھی کی جارہی ہے کہ 2020 میں ایل سی ڈی کی بجائے او ایل ای ڈی آئی فون میں نصب کی جائے گی۔

سب سے اہم یہ کہا جا رہا ہے کہ 2020 میں ایپل 4 جی سے 5 جی پر منتقل ہو جائے گا اور اس کی وجہ ایپل کی کوالکوم سے طویل قانونی لڑائی کے بعد مفاہمت قرار دی جا رہی ہے۔

5 جی آئی فون کے مہنگے سیٹس میں دستیاب ہو سکے گا۔ صرف آئی فون نہیں بلکہ دیگر موبائل فونز میں بڑی اسکرین کو لانچ کیے جانے کی تیاریاں کی جا رہی ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں